Vyhledávání


Kontakt

Tuning Club Děčín, o.s.
IČ: 270 57 186

Kontaktní adresa pro poštovní zásilky:

Tuning Club Děčín, o.s.
Rudolf Brejška
Raisova 882/4
405 02 Děčín 4

M: +420 602 463 708

E-mail: dc-tuning@centrum.cz

Žádost - propagace srazu v Doksech

17.08.2015 14:09

Zdravím vás kamarádi :) Blíží se nezadržitelně termín jubilejního 25. srazu škodovek v Doksech (víkend 11.-13- září). Jelikož náš klub oficiálně přislíbil pomoc s organizací a propagací srazu, chtěl bych vás všechny touto cesou požádat o spolupráci s propagací. Od pořadatelů jsem obdržel nějaké množství propagačních letáčků a plakátů s motivem a programem srazu, a chtěl bych vás všechny poprosit, jestli byste mohli plakát vozit vylepený na autech (třeba na zadních bočních sklech) a pomoci mi s rozdáváním letáčků všem upraveným nebo jinak zajímavým vozům značky Škoda, ať to všechno nedělám jenom já sám. Pokud mi napíšete adresu, pošlu vám nějaké letáčky a plakáty poštou, případně si můžete stáhnout a vytisknout obrázek o dva příspěvky níže na formát A5 nebo A4. Díky všem :)

V současné době se ladí program a systém hodnocení aut v soutěžích. Já obesílám dealery vozů Škoda s nabídkou o vystavení a prezentaci nových modelů škodovek (Superb III, Fabia III, Rapid, atd.), snad se někdo ujme. Pokud máte jakýkoliv nápad, co by šlo na sraz zařadit, jak ho vylepšit nebo co byste jako účastníci na sraze uvítali, neváhejte a pište - třeba na můj e-mail rudolf.brejska@centrum.cz, nebo do diskusního fora nebo na naše facebookové stránky "Tuning Club Děčín, o.s.".Děkuji :) -RUDY-