Tuning Club Děčín, o.s.
IČ: 270 57 186
Kontaktní adresa pro poštovní zásilky:
Tuning Club Děčín, o.s.
Rudolf Brejška
Raisova 882/4
405 02 Děčín 4
M: +420 602 463 708
E-mail: dc-tuning@centrum.cz
foto: |
|
jméno: |
Rudolf "Rudy" Brejška |
bydliště: | Děčín |
narozen: | 1984 |
e-mail: | rudolf.brejska@centrum.cz |
tel.: | +420 728 737 760 |
ICQ: | - - - |
foto: | |
typ vozu: | Škoda Rapid 135 |
rok výroby: | 1987 |
motor: | zážehový řadový celohliníkový čtyřválec Škoda Favorit 135 uložený vzadu podélně, o objemu 1.3 litru, 8 ventilů |
hnací ústrojí: | pětistupňová manuální převodovka, poháněná zadní náprava |
Škoda Rapid byl odjakživa můj sen. Nadčasové tvary tohoto lidového kupé mi učarovaly už jako dítěti, a tak moje první auto byla a stále pořád ještě je tato stopětatřicítka.
Karoserie a podvozek:
- kompletní vyvaření karoserie, nástřik dutin a spodku
- nový celolak - zlatá perleť z kolekce Citroën Xsara
- replika dobového předního originálního spoileru (MK Koša) s integrovanými mlhovkami Wesem
- zadní křídlo "hrazda" (MK Koša)
- originální dobová aerodynamická zpětná zrcátka Beskyd Sport
- duralové leštěné víčko nádrže na zakázku (B3 Tuning)
- všechny blinkry s čirým překrytím
- vnější kliky dveří Škoda Favorit
- ocelová rozpěra předních tlumičů Speedpro
- chromovaná kola BBT4VW Modulad 7x15" ET0, pneu Bridgestone Turanza 195/50 R15
- brzdové třmeny a bubny v červeném laku
Motor:
- původní motor 742.13 nahrazen celohliníkovým čtyřválcem ze Škody Favorit 135 (781.135) + sání Škoda 135/136 (legální přestavba zapsaná v TP)
- silikonové zapalovací kabely
- jednojiskrové platinové svíčky Bosch FR 5 DP
- nerezový sekundární svod výfuku 2-1 dle specifikace Š130 L/A
- celonerezový příčný rychloprůchozí tlumič výfuku dle specifikace Š130 L/A
- sportovní vzduchový filtr K&N
- filtr odvětrání ventilového víka Raceland
- kompletní bezkontaktní elektronické zapalování PAL ze Škody Favorit
Interiér:
- kompletní nové čalounění na zakázku v kombinaci ekokůže a látky - strop, dveřní výplně, sedadla, zadní plato
- nový koberec na podlaze
- části přístrojové desky nahrazeny leštěným nerezem
- originální dobový sportovní tříramenný volant z perforované kůže (VDKN Rallye)
- sportovní hliníkové pedály Race2 Series (Lampa Italy)
- koberečky R.Evolution-Bottari
- hlavice řadicí páky Sparco v kombinaci perforovaná kůže-chrom
- prahové lišty Sparco
- hasicí přístroj Speedpro
- chromované "retro" kličky stahování oken JOM
- bezpečnostní pásy tříbodové OMP + nůž na pásy OMP
- loketní opěrka MK Koša v kombinaci černá koženka-chrom
Audio:
- autorádio Blaupunkt Milano MP28 (4x40W/MP3/AUX)
- zadní plato: třípásmové reproduktory Blaupunkt GTx 693 Mk2 (9x6", 240W)
- dveře: dvojpásmové reproduktory Blaupunkt GTx 402 Mk2 (5,25", 130W)
- kabeláž originální Blaupunkt
Plány do budoucna:
Nové výfukové svody 4-2-1 + tepelná bandáž TermoTec, povrchově leštěné sací potrubí a víko ventilů, kompletní sportovní úprava podvozku a motoru dle specifikace Š 130L/A
Nejaktuálnější informace o mém voze a další fotografie, zejména z celkového průběhu renovace, naleznete na webu Moje.auto.cz, na následujícím odkazu:
moje.auto.cz/Rudy-742/geckon-1.html
© 2011 Všechna práva vyhrazena.