Vyhledávání


Kontakt

Tuning Club Děčín, o.s.
IČ: 270 57 186

Kontaktní adresa pro poštovní zásilky:

Tuning Club Děčín, o.s.
Rudolf Brejška
Raisova 882/4
405 02 Děčín 4

M: +420 602 463 708

E-mail: dc-tuning@centrum.cz

Rudy (Škoda Rapid 135)

foto:
jméno:
Rudolf "Rudy" Brejška
bydliště: Děčín
narozen: 1984
e-mail: rudolf.brejska@centrum.cz
tel.: +420 728 737 760
ICQ: - - -

 

foto:
typ vozu: Škoda Rapid 135
rok výroby: 1987
motor: zážehový řadový celohliníkový čtyřválec Škoda Favorit 135 uložený vzadu podélně, o objemu 1.3 litru, 8 ventilů
hnací ústrojí: pětistupňová manuální převodovka, poháněná zadní náprava

 

Škoda Rapid byl odjakživa můj sen. Nadčasové tvary tohoto lidového kupé mi učarovaly už jako dítěti, a tak moje první auto byla a stále pořád ještě je tato stopětatřicítka.

 

Karoserie a podvozek:

- kompletní vyvaření karoserie, nástřik dutin a spodku
- nový celolak - zlatá perleť z kolekce Citroën Xsara
- replika dobového předního originálního spoileru (MK Koša) s integrovanými mlhovkami Wesem
- zadní křídlo "hrazda" (MK Koša)
- originální dobová aerodynamická zpětná zrcátka Beskyd Sport
- duralové leštěné víčko nádrže na zakázku (B3 Tuning)
- všechny blinkry s čirým překrytím
- vnější kliky dveří Škoda Favorit
- ocelová rozpěra předních tlumičů Speedpro
- chromovaná kola BBT4VW Modulad 7x15" ET0, pneu Bridgestone Turanza 195/50 R15
- brzdové třmeny a bubny v červeném laku

 

Motor:

- původní motor 742.13 nahrazen celohliníkovým čtyřválcem ze Škody Favorit 135 (781.135) + sání Škoda 135/136 (legální přestavba zapsaná v TP)
- silikonové zapalovací kabely
- jednojiskrové platinové svíčky Bosch FR 5 DP
- nerezový sekundární svod výfuku 2-1 dle specifikace Š130 L/A
- celonerezový příčný rychloprůchozí tlumič výfuku dle specifikace Š130 L/A
- sportovní vzduchový filtr K&N
- filtr odvětrání ventilového víka Raceland
- kompletní bezkontaktní elektronické zapalování PAL ze Škody Favorit

 

Interiér:

- kompletní nové čalounění na zakázku v kombinaci ekokůže a látky - strop, dveřní výplně, sedadla, zadní plato
- nový koberec na podlaze
- části přístrojové desky nahrazeny leštěným nerezem
- originální dobový sportovní tříramenný volant z perforované kůže (VDKN Rallye)
- sportovní hliníkové pedály Race2 Series (Lampa Italy)
- koberečky R.Evolution-Bottari
- hlavice řadicí páky Sparco v kombinaci perforovaná kůže-chrom
- prahové lišty Sparco
- hasicí přístroj Speedpro
- chromované "retro" kličky stahování oken JOM
- bezpečnostní pásy tříbodové OMP + nůž na pásy OMP
- loketní opěrka MK Koša v kombinaci černá koženka-chrom

 

Audio:

- autorádio Blaupunkt Milano MP28 (4x40W/MP3/AUX)
- zadní plato: třípásmové reproduktory Blaupunkt GTx 693 Mk2 (9x6", 240W)
- dveře: dvojpásmové reproduktory Blaupunkt GTx 402 Mk2 (5,25", 130W)
- kabeláž originální Blaupunkt

 

Plány do budoucna:

Nové výfukové svody 4-2-1 + tepelná bandáž TermoTec, povrchově leštěné sací potrubí a víko ventilů, kompletní sportovní úprava podvozku a motoru dle specifikace Š 130L/A

 

Nejaktuálnější informace o mém voze a další fotografie, zejména z celkového průběhu renovace, naleznete na webu Moje.auto.cz, na následujícím odkazu:

moje.auto.cz/Rudy-742/geckon-1.html

 

 

Rudy - Sezona 2011

<< 1 | 2 | 3